Wednesday, July 14, 2010

Salam,

Petua kali ni, nekwan nak bagi tau pasal semput atau nafas berbunyi… al maklum laaa kalau dah tua-tua ni! banyak benda yang dah nak expire… sebab tak penah sevis obehol!
Yang paling tak menyenangkan bunyi menciut direngkong, lebih-lebih lagi bila malam nak tido, Fiiuuutt, fffiiiiuuuutttt… bunyinyeee
Aha ha haa… bunyi ni memang tak selesa.. dea ikut pernafasan! Setiap kali kita tarik nafas dea ikut berbunyi! Nak tido pun tak leh! Dea bising! Pegi jumpa dokto pun tak leh baik! Ape cara nak hilangkan nye?

Aaarr… ni boleh cuba! Insyaallah dengan izin-Nya yang Maha Penyembuh! Gini cara nyeee! Malam sebelum masuk tido, ambik 3 sudu halia tua yang dah di kisar dan bancuh dengan 3 sudu madu lebah kacau dalam segelas air dan minum berselawat 3x sebelum meminumnye dan mengadap kiblat , pada yang suka meminum halia boleh lebihkan halia dalam minuman ni! Setelah meminumnyee anda akan rasa sesuatu yang menjalar di dada dan telinga anda! bagus tu! Menandakan Jus halia dan campuran madu tu bertindak… lakukan 3 hari berturut-turut dan amalkan setiap dua minggu sekali, berhenti! Bila nafas kembali seperti sediakala.

Pada yang tak tahan dengan kepanasan halia! Boleh di kurangkan sukatannye ikut kemampuan sendiri! selamat mencuba

Setiap penyakit ade penawarnye! Berusahalah untuk mencari dan mencubanye.

No comments:

Post a Comment