Friday, November 12, 2010

Assalamualaikum,

Dah hamper dua minggu nekwan tak berkunjung ke blog ni disebabkan nekwan tak sehat baru hari ni nekwan rasa kebah siket! Hmmm.. biasa lah! Hightblood naik tahap gaban! Nyaris tak tido di hospital lagiii…

Alhamdulillah syukurrr.. Allah Maha Mengasehani… diberikan kelagaan pada diri nekwan dan sembuh kembali macam sedaia kala, mudah-mudahan Allah jadikanlah nekwan ni hambaNya yang mengenang budi dan selalu bersukyur serta taat akan perentahNya. Amin!

Tinggal lagi 5 hari lagi kita seluruh umat Islam akan menyambut Aidiladha, hari raya haji! Nekwan berharap semua anak cucu nekwan berada dalam kesihatan yang baik. Walaupun raya haji ni tak disambut secara besar-besaran macam raya puasa, tapi disetengah negeri dalam Negara kita ni masih meraikannye dengan penuh persiapan… macam persiapan raya pusa jugak!
Kepada anak cucu nekwan yang tinggal dalam keadaan kekurangan akibat banjir dan sebagainyee, semoga tabah dan sabar dalam apejua dugaan dan ujian Allah, kerana setiap bencana yang di datangi ade hikmahnye.

No comments:

Post a Comment