Sunday, March 20, 2011

Inilah Kenyatan Menurut Pandangan Seorang Muslim.

Hakikat yang saya kemukakan kepada seluruh manusia adalah adanya hubungan kuat antara piring-piring terbang dan Segitiga Bermuda. Selain itu, para peneliti Amerika menemukan daerah Florida sebagai tempat yang baik atau tempat yang terbaik bagi peluncuran pesawat-pesawat ruang angkasa. Demikian pula, orang yang dapat dipercayai menemukan piring-piring terbang dan para pailotnya di daerah Segitiga Bermuda, yang merupakan tempat terbaik untuk peluncuran piring-piring terbang. Seakan-akan daerah ini merupakan pengkalan bagi pesawat-pesawat ini, yang teknologinya mendahului zaman.

Mereka yang berpendapat, sekadar kemungkinan, bahawa piring-piring terbang datang dari planet lain pun ditolak para ahli astronomi yang mengatakan:

"Galaksi terdekat ke bumi dan yang dianggap berpenghuni adalah galaksi Epcylon Aridane dan berada pada jarak sekitar sepuluh dan sebelas tahun cahaya dari bumi. Itu bererti bahawa jarak di antara kita dan galaksi Epcylon Aridane adalah 104 + 10” kilometer, jarak ini di bandingkan dengan teknologi kita di atas bumi tidak di anggap sebagai astronomi semata, bahkan merupakan jarak yang tidak dapat dilalui. Apakah kita akan dianggap sebagai pengigau jika kita mempersiapkan diri untuk mencapainya dengan perantaraan pesawat-pesawat ruang angkasa kita seperti Apollo. Hal ini merupakan penyimpangan terhadap hukum alam. Adalah kedunguan belaka kalau kita berharap agar siput alami (yang memiliki tempurung) mengelilingi bola bumi ratusan kali dengan kemampuan yang dimilikinya. "

Anehnya, secara umum kita beranggapan bahawa peradaban apapun di luar bumi harus lebih maju dibanding peradaban kita di atas bumi. Ini jika peradaban-peradaban itu memang ada. Tetapi hendaknya kita berusaha membalikkan kenyataan itu, meski hanya sekali. Harus diterima kesimpulan dalam fizik yang mengatakan bahawa kalau peradaban-peradaban itu sedikit lebih maju daripada peradaban kita, nescaya peradaban- peradaban itu memiliki peralatan-peralatan penyiaran berupa radio pengirim dan penerima.

Selain itu, dapat dikatakan bahawa para pemilik peradaban itu, sekiranya lebih maju daripada kita, tidak akan memiliki minat atau motivasi untuk berhubungan dengan kita. Mereka menerima radio dan stesen penyiaran televesyen kita. Dengan demikian, mereka akan mengetahui, secara memadai, tingkat kemajuan kita.

Oleh kerana itu, dapat dikatakan bahawa bentuk hubungan apapun dengan biasanya membenarkan bahawa tingkat kemajuan di antara peradaban-peradaban itu relatif sama. Dalam hal inipun pasti terdapat rintangan yang menyekat hubungan untuk menyamakan teknologi. Bertolak dari sisi ini, maka tidak mungkin adanya hubungan waktu di antara planet-planet itu kecuali dengan criteria alam. Itulah pendapat Johanes Von Potlar dan pendapat seorang ahli astronomi Amerika, Frank Drick.

Atas dasar itu, anggapan bahawa yang menguasai masaalah-masaalah ini adalah makhluk-makhluk dari planet lain merupakan anggapan yang tidak benar. Jika tidak, mengapa mereka tidak menguasai bumi, padahal mereka memiliki teknologi yang mendahului kita puluhan tahun dan bahkan ratusan tahun?

Kemudian, mengapa mereka menyeksa diri dengan menempuh jutaan tahun cahaya untuk sampai kepada kita. Lalu mereka mencuri sebahgian hasil bumi, ayam, atau melakukan percubaan rahsia dengan contoh manusia? Mengapa mereka tidak mengungkapkan penemuan dan kebenaran untuk bertukar pengetahuan setelah mereka mengetahui bahawa manusia adalah makhluk yang bijak juga? Sebahgian besarnya lemah dan teraniaya. Sementara sebahgian kecilnya zalim, tetapi kezalimannya terbatas. Bahkan penguasaan ilmu mereka sangat ketinggalan dibanding kemajuan teknologi piring-piring terbang yang diterbangkan di Segitiga Bermuda melalui gelombang elektro magnetic.

Namun, saya menguatkan pendapat Dr. Allen J. Haneck, bahawa apa yang terjadi di Segitiga Bermuda dan kes piring terbang merupakan perbuatan makhluk yang sangat genius dan sangat cerdas, dan mengetahui apa yang diperbuat, meskipun tidak menampakkan identitinya yang tidak diragukan berasal dari bumi kita juga. Demikian pula Dr. Moris Gasup, seorang pakar fizikal yang terbunuh dalam peristiwa misteri setelah menegaskan pendapat ini. Seperti itu pula ilmuwan terkemuka, James I. Mac Donald.

Setelah melakukan kajian mendalam, perjalanan panjang, pelbagai penemuan dengan orang-orang yang berkelayakan dan ahli, serta pelbagai petualang, saya dapat mengatakan kepada seluruh manusia, Segitiga Bermuda merupakan pangkalan utama untuk peluncuran dan pendaratan piring-piring terbang. Di pangkalan besar ini sejumlah pekerja melakukan hal itu di pimpin seorang komandan, seorang pengarah, dan para intelektual genius dalam kejahatan. Mereka diawasi seorang raja kejahatan, saudara Iblis semoga Allah melaknat mereka.

Mereka bukanlah Ya’juj dan Ma’juj. Mereka bukan orang-orang Jepun yang melarikan diri atau orang-orang miskin dan lemah. Mereka adalah manusia. Mereka mempunyai cita-cita dan impian untuk benar-benar menguasai dunia secara teknologi dan ilmu pengetahuan.

No comments:

Post a Comment