Wednesday, March 23, 2011

Samb: ke 2 Tujuh Hakikat

Laporan itu menyimpulkan bentuk dan sifat benda-benda itu:

a) Tubuhnya diperbuat dari logam atau bahan khusus yang dapat memantulkan cahaya.

b) Tidak meninggalkan bekas kecuali dalam beberapa kes tertentu ketika melakukan tindakan tajam.

c) Bentuknya bulat atau bujur. Bahgian bawahnya datar dan ada kubah di atasnya.

d) Benda-benda ini muncul dalam susunan teratur antara tiga dan sembilan, atau dalam jumlah besar seperti deretan itik.

e) Tidak menghasilkan getaran, dan menurut beberapa pengakuan, benda itu menderum.

Di Sweden, tajuk ini memiliki rasa yang lain. Masyarakat Sweden berbeza sama sekali dengan masyarakat Amerika. Peratus buta huruf di sana adalah 0%. Tingkat kecerdasan mereka melebihi bangsa lain di dunia (kecuali orang Mesir yang tidak kaku atau mundur). Sejak tahun 1946 orang-orang Sweden melihat piring-piring terbang. Para ilmuwan Sweden menguatkan fakta-fakta lain yang dikemukakan dan lebih dari 630 kejadian dalam satu tahun.

Penyatan dari istana kerajaan sangat serius dalam menanggapi masaalah ini dengan penuh perhatian di dalam kajian, perhitungan, dan saling komunikasi. Semua pertanyaan para perwira Sweden tidak berlebihan: “Itu merupakan sesuatu yang berbahaya. Apa di sebalik fenomena membingungkan ini? Sweden tidak berpangku tangan, namun tidak akan megumumkan kecuali terjadi kepanikan terhadap bangsa Sweden.”

Seorang ketua keluarga Sweden memperlihatkan kepada saya buku yang ditulis tangan, belum dicetak, berjudul “Sangat rahsia”.

Dalam buku itu, selama dua puluh tahun, ia mengumpulkan lebih dari tiga ribu kes kemunculan piring terbang di negara-negara Skandinavia (Sweden, Denmark, Norway, Finland, dan Island).
Checked!!

Kesimpulan dalam analisis atas kesaksian-kesaksian adalah bahawa hal itu merupakan kenyataan, dan tidak ada yang mengingkarinya selain orang gila, pemabuk, pendebat, orang bodoh, atau penyokong orang-orang yang merancang senjata rahsia yang menakutkan ini. saya bertanya kepadanya, “Apakah anda telah bertemu dengan orang yang merancangnya?” ia menafikan dan berkata, “Semata-mata perkiraan. (Mereka adalah sisa-sisa bangsa yang mendiami benua Atlantik yang tengggelam. Mereka tidak mahu berhubungan dengan kita kecuali dalam lingkungan yang sangat sempit).” Subhanallah. Setelah buku saya, ‘Ihdzaru al-Masikh ad-Dajjal’ tersebar, dan didalamnya saya kemukakan hubungannya dengan piring-piring terbang, seorang tokoh masyarakat Arab berkata kepada saya, “Tidak ada yang mengingkari apa yang anda tulis kecuali dua orang saja: orang yang sangat bodoh atau orang yang sangat hina yang mengetahui dengan baik hakikat yang anda kemukakan tetapi bersikap sombong.”

Di Stockholm yang sangat indah itu, matahari hilang dari pertemuan kami di rumah seorang teman di Sweden pada pukul 21.17, kemudian muncul lagi pada pukul 03.00. perkumpulan khusus kami masih memperdebatan masaalah hakikat piring terbang, dan bahawa angkatan udara Kerajaan Sweden memiliki dokumen-dokumen dan bukti-bukti kuat bahawa pengakuan tidak sungguh-sungguh ehwal piring-piring terbang itu merupakan kebohongan yang dimaksudkan untuk menyesatkan pandangan masyarakat Amerika. Sebab, sebahgian besar kesaksian dan peristiwa-peristiwa kemunculan piring terbang terjadi pelbagai wilayah Amerika Syarikat. Selain itu, peratus kesaksian di Amerika melebihi seluruh kesaksian di dunia sekitar 90%.
Bersambong....

No comments:

Post a Comment