Wednesday, March 2, 2011

Samb: ke 6 Benteng Selinder dan Masalah Mesir

Pemandangan benteng Dajjal ini sangat indah. Di dalamnya terdapat bahgian-bahgian berbentuk piramid yang saling bersambung dan mampu berpindah setiap saat seolah-olah kapal selam besar.

Sebahgian dari bentengnya nampak terlihat di permukaan air. Tetapi di sekitarnya terdapat medan-medan magnet dan energi-energi yang dapat menagkap benda apa saja, betapa pun besarnya. Ia mengkhuatirkan masuknya kapal laut atau kapal terbang ke wilayah pandang sehingga melihat benda apapun dengan mudah. Oleh kerana itu, garis-garis pertahanannya sangat besar.

Prinsip “Barang siapa masuk, maka tidak akan keluar” diperuntukan bagi sesuatu, mesti hanya anggota tubuh manusia atau botol baru yang ditempati kekuatan-kekuatan syaitan, dan mngeluarkannya ke dunia seperti terjadi pada David Copperfield, Penyihir Amerika yang terkenal itu.

Benteng-benteng Dajjal tidak meliputi seluruh Segitiga Bermuda, terutama bahgian atas. Bahgian yang dibangun di dalam air nampaknya terbentang meliputi seluruhnya hingga mendekati pantai Miami, Florida.

Yang mengkagumkan adalah bahawa Dajjal mempunyai benteng berbentuk piramid yang sangat khusus atau sangat rahsia. Tidak ada orang lain yang mengetahuinya. Ini dimaksudkan sebagai usaha mengetahui situasi atau peristiwa-peristiwa yang tidak diingini. Di dalam benteng ini terdapat kamar pengawasan khusus yang dapat dijadikan untuk menghancurkan bahgian-bahgian benteng lain tatkala ada serangan dari kekuatan-kekuatan yang tidak di ketahui, kendati hal itu tidak masuk dalam perhitungannya, terutama kerana tidak dapat senjata di bumi yang dapat menyerang tempat ini.

Seluruh benteng atau kota-kota merupakan tempat-tempat yang sangat kaya, sehingga orang hidup di sana tidak berharap meninggalkan tempat itu.

Rahsia Segitiga Bermuda tersembunyi dalam semacam rompakan yang didasarkan pada kaedah ilmiah termoden dengan bantuan syaitan dan jin untuk mengganas dan menakut-nakutkan jika perlu.

Penullis Amerika, Vincent Judith yang mencetuskan istilah “Segitiga Bermuda” ini mengatakan, “Sesungguhnya di sana terdapat suatu daerah berbentuk segitiga yang terletak di antara pantai timur Florida da kepulauan Bermuda. ” Ia menegaskan bahawa daerah itu sangat berbahaya bagi pelayaran dan penerbangan. Daerah itu bertanggung jawab atas hilangnya tidak kurang dari seratus kapal laut dan pesawat terbang secara misteruis dan menelan korban lebih dari seribu orang. Kebanyakan tragedy misterius itu terjadi sejak tahun 1945. Seluruhnya hilang sama sekali sehingga tidak ditemukan potongan puing mahupun bangkai seolah-olah laut itu membelah kemudian menelannya.

Pernah dilakukan laluan satelit di atas Segitiga Bermuda. Semua gambar yang dikirimkan tidak jelas, kecuali gambar yang menampakkan bongkahan daratan yang tidak jelas. Setelah dilakukan kembali fokas pengambilan gambar dengan lebih teliti, ternyata seluruh gambarnya negatif. Hal itu menunjukkan bahawa Dajjal memiliki sistem luar biasa yang dapat melumpuhkan kemampuan satelit, bahkan dapat menghapus pita kaset.

Pada akhirnya, Profesor Wayne Mitchgeon menjelaskan. “Kami berhadapan dengan suatu kekuatan besar, tanpa batas. Kami sama sekali tidak mengetahuinya sedikit pun.”
]

Bahagain-dalam benteng besar ini terbahagi menjadi beberapa tempat. Semuanya merupakan vila untuk tempat tingal. Jalan raya, lapangan terbang, dan laboratorium. Semuanya tertutup rapat. Tidak ada sedikit pun sinar matahari yang masuk. Namun, yang demikian ini justeru merupakan puncak kemewahan.

Tidak ada keluarga. Kehidupannya adalah bohemianism (kehidupan bebas). Kaum wanitanya hidup bersama (komunal). Anak laki-laki dan perempuan adalah anak tuhan. Tidak ada kebapaan dan keibuan. Pendidikannya berupa pemburuan binatang buas. Ia adalah orang pertama yang menyebarkan dikalangan orang-orang Amerika bahawa wanita yang tetap perawan menyebabkan penyakit kanser. Oleh kerana itu, mereka harus segera dibebaskan dari keperawanan. Dajjal semoga Allah melaknatnya bersama pengikut khususnya, lelaki dan perempuan, melakuan hubungan seksual sangat buruk dan melebihi binatang. Mereka juga dididik untuk membenci Islam dan kaum Muslim, dan tidak mencintai wanita Muslim.

No comments:

Post a Comment