Saturday, March 26, 2011

Samb: ke 4 Tujuh Hakikat

Apakah Anda perhatikan, siapa Tuhan yang di maksudkan Presiden Truman? Mata mana yang tidak lengah dari kepentingan bangsa Amerika? Presiden Truman adalah keturunan Yahudi. Ia termasuk tokoh freemasonry yang menganut pemikiran al-Masih subagai juru selamat. Yang benar-benar membingungkan, dan menimbulkan keraguan adalah bahawa ia mengeluarkan keputusan nombor 146/B tahun 1951 yang diperbaharui tahun 1953, dan diterbitkan dalam buletin milik Angkatan Laut dan Angkatan Udara Amerika yang bernama “Janap” bahawa semua karyawan di jabatan ini harus diam dan merahsiakan segala infomasi mengenai benda-benda terbang yang asing yang mereka terima atau yang mereka ketahui sendiri atau melalui orang lain.

Masaalah itu dikelilingi lingkaran kerahsiaan dan penetapan denda 10,000 US serta hukuman penjara selama 10 tahun bagi setiap karyawan dalam kepentingan ini demikian pula para pilot perusahaan komersial yang buka mulut mengenai piring-piring terbang dan mereka yang membocorkan setiap keputusan khususnya tentang UFO.

Di salah satu pengkalan Angkatan Udara Amerika dikeluarkan keputusan nombor 200/2 lalu diganti dengan nombor 80/17, yang menyatakan bahawa tidak diperbolehkan menyebarkan infomasi apapun mengenai UFO kecuali yang tidak dapat dipercayai. Sementara itu, laporan-laporan yang dapat dipercayai dan khusus berkenaan dengan peristiwa-peristiwa nyata dianggap rahsia dan tidak boleh diketahui kecuali kepentingan-kepentingan yang memiliki hubungan dengan pihak berkuasa sahaja.

Bukti-bukti nyata harus dikirim melalui udara ke pusat pengaturan infomasi Angkatan Udara di Dayton. Bukti-bukti material itu adalah bahagian dari benda-benda terbang yang tidak diketahui yang diperolehi dari sumber terpecaya, peneliti dan yang memperoleh gambar-gambar yang dapat dipercayai dari piring-piring terbang, gambar-gambar fotografi dari layar radar yang menunjukkan adanya gerakan-gerakan atau kecepatan luat biasa dari piring-piring terbang.

(CATITAB: Sebab diperbaharuinya perintah itu bertujuan untuk mencegah siapapun mengetahui dan menyebarkan infomasi mengenai piring terbang pada tahun 1953 disertai acaman keras dan seksaan, bahkan acaman penjara seumur hidup. Informasi itu mengenai terjadinya kes luar biasa atas diri Dane Kimball, Setiausaha Negara Kementeian Perairan. Tepatnya, peristiwa itu terjadi pada April 1952. Kimball beserta anggota Majlis Tinggi pada Kementerian Perairan Amerika terbang menuju kepulauan Hawai. Mereka bertemu dengan Laksamana laut Athur Ruthford ada pesawat kedua. Tiba-tiba ada dua benda terbang yang segera mendekati pesawat yang ditumpangi Kimball. Setelah keduanya mengiringi pesawat itu berkali-kali, kedua benda aneh itu segera menghilang dan menuju pesawat kedua yang didalamnya terdapat Laksamana Laut Athur Ruthford pada jarak 80 kilometer dari pesawat Kimball. Kedua benda terbang itu mengelilingi pesawat Ruthford dengan kecepatan yang tidak dapat dibayangkan, menurut istilah para nakhoda kapal. Mereka memperkirakan kecepatan berputar UFO itu tidak kurang dari 3,000 kilometer sejam. Lalu benda terbang itu meghilang tanpa meninggalkan bekas.

Ketika Kimball sampai di Hawai, ia segera mengirim berita kilat kepada Angkatan Udara. Sebab, Angkatan Udaralah yang dibebani tugas untuk mengkaji UFO. Pada saat ia kembali ke Washington, ia bertanya kepada Angkatan udara, “Apakah yang kamu dapatkan dari penelitian terhadap peristiwa itu?”

Sungguh aneh, Angkatan Udara dan CIA memberitahu kepada Kimball bahawa jika ia ingin menjaga markasnya, maka hendaklah ia melupakan apa yang terjadi dalam perjalanannya ke Hawai. Jawapan negative itu mendorong Kimball untuk menemui Mayor (Laut) Calvin Polister, ketua Biro Intelijen Laut. Ia lansung memerintahkan untuk melakukan pencarian intensif’ terhadap semua kesaksian dan kemunculan UFO yang dilakukan angkatan laut. Perintah Polister segera dilaksanakan. Hasilnya adalah bahawa kemunculan UFO merupakan peristiwa nyata, dan itu merupakan benda-benda terbang yang tidak diketahui identitinya yang dikehendaki oleh makhluk-makhluk berakal dan cerdas
.]

Perhatikan, mengapa penerbitan ini menakutkan? Masaalah itu demi Allah sangat berbahaya.

No comments:

Post a Comment