Thursday, April 7, 2011

Samb: Hakikat Keempat

John menambahkan bahawa mereka selalu memiliki lebih dari satu pangkalan. Ketika ditanya, “Dimana?” ia merasakan keterbatasan dan detak jantung semakin kuat. Kendati begitu, ia berhasil menjawab:

“Mereka memiliki pangkalan-pangkalan di laut dan samudera kita, di daerah-daerah yang disebut segitiga. Pangkalan-pangkalan ini tersembunyi dibawah laut. Sebahgian besar kegiatan mereka dilakukan di bawah air.”

Kemudian ia berkata singkat:

“Mereka tidak muncul kecuali dekat pantai.”

Dalam tanya-jawab dengan seorang polis yang diculik, Heber Skirmer seorang veteran angkatan laut Amerika mengaku, mereka memiliki pangkalan-pangkalan di dunia kita, di bawah permukaan bumi dan di bawah air.

Iapun mengakui bahawa mereka mengizinkannya meihat salah satu pangkalan mereka yang besar. Itu merupakan pangkalan air yang sangat dekat ke pantai Florida, di antara semenanjung itu dan Bermuda, yakni daerah Segitiga Bermuda yang terkenal itu. Di tempat itu, kapal-kapal dan pesawat-pesawat disembunyikan dalam ruangan tersembunyi. Terdapat pangkalan lain di daerah kutub yang lainnya berada di laut mengadap pantai Arizona, mungkin di teluk baru yang kini debentuk menjadi tempat terjadinya peristiwa-peristiwa aneh.

Yang menarik dalam masaalah ini ialah: Mereka mengkhabarkan kepadanya bahawa pangkalan-pangkalan ini di bangunkan untuk melindungi para kelasi benda-benda terbang yang tidak di kenali identitnya, dan melindungi penduduk bumi.

Demikian pula, isteri-isteri yang pernah diculik, Parne Hill dan Betti, mengakui bahawa pakaian para penculik sangat jelas di rancang untuk menahan tekanan di bawah air dan tekanan di udara. Selain itu, wajah sebahgian mereka menyiratkan bahawa mereka hidup di kompleks industry. Ertinya, mereka hidup di tempat yang tiada pencemaran, angin, atau perubahan cuaca.

Memang benar. Benteng-benteng Dajjal tertutup dan diterangi dengan cahaya buatan. Bernafas dilakukan dengan penyaluran oksigen dengan teknolog tinggi yang lebih canggih daripada kaedah penyaluran pada pesawat-pesawat biasa kita tumpangi.

Dalam analisis atas karakteristik sebahgian pesawat angkasa raksasa dan orang-orang kuat mereka, ternyata mereka memiliki banyak otot yang hujung-hujung nya tidak berlemak, dan dada mereka lebar. Salah seorang analis mengatakan:



“Ini yang terjadi pada orang-orang India yang hidup di bukit-bukit tinggi di deretan pergunungan Andes. Mereka menghirup udara yang mengandungi kadar oksigen lebih rendah dari udara kita. Oleh kerana itu, kita dapat meramalkan bahawa alam tempat asal para kelasi benda-benda terbang yang tidak diketahui identitinya adalah alam yang udaranya mengandungi kadar oksigen lebih rendah daripada udara bumi.”

Ini tidak mengesampingkan bahawa benteng-bentengnya terbuka. Ia menghirup udara normal di atas permukaan air. Tetapi sebahgian besarnya benar-benar tertutup. Matahari buatan selalu menerangi mereka siang dan malam. Ia bagi para pengikutnya adalah tuhan yang disembah dan yang pengatur.


Bersambong….


No comments:

Post a Comment