Friday, April 1, 2011

Samb: ke 5 Hakikat Kedua

Para penemu itu sampai pada kesimpulan bahawa bentuk bulat pada sebahgian besar piring terbang tidak dikenal itu tampaknya memerlukan mesin transportasi ini. Rancangan utama penghasilan daya dorong dan sumber tenaga mulai digambarkan pada sketsa. Tenaga piring terbang tampak ideal menurut pandangan manusia. Tidak seorang pun mengetahui tujuan dari benang-benang emas sangat tinggi yang menutup lapisan kwarsa yang ditemukan setelah peristiwa kemunculan piring terbang pada 29 Januari 1986 dekat Dalnegorask. Di timur jauh Soviet Union.

Para perancang dari Budolask berpendapat bahawa yang merintangi pengembangan pesawat ruang angkasa saat ini adalah bahawa pengiriman satu kilogram beban ke angkasa luar memerlukan biaya besar ibarat seseorang membakar sebatang pohon untuk menyalakan sebatang rokok. Keluar dari kebuntuan teknologi dapat dilakukan jika telah dapat menguasai gravity bumi kita. Dalam pandangan mereka, pada saat ini, memperoleh bantuan untuk itu tidak sukar.

[CATITAN: Berita tersebut disebarluaskan oleh majalah ad-Dunya yang terbit dalam bahasa Urdun (Jordan), edisi 139, edisi Khamis 13 September 1990.]

Hal yang berhubungan dengan daya gerak piring terbang atau daya dorongannya memiliki hubungan kuat dengan gas ozon, dan dengan daya sentakan ionic dan magnetic.

Chuliu F., yang mengalami peristiwa penculikan, mengatakan. “Ketika mendekati pesawat itu sedikit demi sedikit, saya mencium bau semacan kayu cemara atau gas ozon yang kuat. Barangkali hal itu dihasilkan dari medan ion, kerana sinar ion memiliki karakteristik membakar bahan-bahan dalam jarak jauh dengan menghancurkan tenaga yang lemah. Ketika berada di dalam pesawat, saya pun mencium bau ozon itu. Yang paling membingungkan ialah bahawa pistol dan pisau cukur saya tertarik ke atas menyedari bahawa ada kekuatan yang menariknya. Saya menyedari bahawa ada medan megnet dalam pesawat itu.

Dalam kes penculikan orang Inggeris, John dan isterinya, Allen, John mengatakan. “Sehubungan daya dorong pesawat itu, ada dua system: sentakan ion untuk terbang diluar angkasa dan daya dorong magnetic dalam memasuki lapisan udara permukaan planet apapun. Pesawat ruang angkasa ini dikelilingi medan magnet yang saat ini lebih terbatas dari sebelumnya. Ketika medan magnet menjadi luas, maka hal itu menimbulkan pelbagai kejadian yang tidak diinginkan di sekitar pesawat medan magnet ini dapat diarahkan oleh para awak piring terbang pada bentuk paip. Ketika itu terbentuk suatu senjata yang sangat kuat dan berbahaya menggantikan sinar yang diarahkan berbentuk paip sinar laser. Pilot pesawat yang menculik saya memberitahu bahawa mereka menggunakan senjata itu untuk menghancurkan roket-roket di udara dan menagkis pelbagai serangan terhadap mereka.”

Selanjutnya John mengatakan: “Medan magnet yang kuat mereka gunakan untuk mengecoh pandangan ketika keadaan darurat sehingga tidak nampak sama sekali. Selain itu, hal tersebut digunakan untuk menjatuhkan gambar-gambar abstrak ke tempat tertentu.”

Para pembaca yang budiman, waspadalah terhadap ungkapan di atas. Di dalamnya tersembunyi bahaya dan pintu penuhanan Dajjal atas dirinya di kemudian hari.

Peranan magnet yang sesungguhnya dan peranan hakiki gravity secara umum, sebagai kekuatan yang disebarkan Allah di alam, masih belum diketahui. Namun penelitian atas hal itu tetap terbuka. Barang siapa berusaha, maka ia pasti memperolehinya. Barangsiapa mencari, maka ia pasti menemukannya. Kemampuan akal adalah luar biasa dan diberi motvasi kuat untuk mengenali tentang segala sesuatu kecuali zat Allah s. w. t.


Seorang polis, Herbert Chirmer, yang pernah diculik pada bulan Disember 1967 oleh para kelasi piring terbang yang datang dari angkasa mengaku bahawa seluruh pesawat mereka bekerja berdasarkan teori kontra-elektromagnetik. Di tengah-tengah pesawat itu terdapat generator berbentuk Kristal yang dihubungkan dengan dua tiang besar. Peralatan ini berfungsi melawan pengaruh medan magnet dan letrik, dan membantu mereka dalam mengawal daya gravity.

Inilah tanda-jawab dalam penyiasatannya:

+ “Apakah ada cara untuk melawan piring terbang?”


“Mereka mengatakan kepada saya bahawa beberapa pesawat ruang angkasa mereka terbakar akibat radar. Ketika hal itu terjadi dan sebelum pesawat induk yang mengawasi gerakannya menghancurkannya melalui alat khusus di dalam setiap pesawat yang dapat mengubahnya menjadi abu.”


+ “Bagaimana radar menghancurkan sesuatu?”

“Saya tidak tahu. Mereka mengatakan i…i… , suatu kata yang susah saya ucapkan.”

+ “Ion-ion?’

“Benar, kata itu.”

+ “Apa yang engkau ketahui tentang pesawat induk?”

“Pesawat induk itu merupakan benda yang besar sekali. Kita menyebutnya stesen angkasa. Di stesen ini terdapat kendali bagi setiap kegiatan mereka. Pada saat yang sama, itu merupakan stesen pengawasan utama. Stesen itu terletak jauh sekali di angkasa sehingga kita tidak dapat mengenali keberadaannya. Pesawat induk itulah yang membawa piring-piring terbang yang kita lihat. Kemudian piring terbang itu dilepaskan dari pusatnya kelapangan-lapangan udara mengunakan sinar yang menembusi segala benda di atas bumi di dalam kilang, rumah atau bangunan apapun. Selain itu, mereka dapat mengawasi semua perhubungan yang dilakukan antara manusia di bumi.”



No comments:

Post a Comment